2014. július 9., szerda

19. rész - Sissi kastély.

Sziasztok! :) Mostanában nagyon elememben vagyok, így egész hamar lesznek új részek! Csatlakozzatok a facebook oldalamhoz: https://www.facebook.com/pages/A-s%C3%B6t%C3%A9ts%C3%A9g-%C3%A9s-a-ragyog%C3%A1s-tal%C3%A1lkoz%C3%A1sa-k%C3%A9sz-ellent%C3%A9t/33254581023442



***** Lisa szemszöge *****

Mikor valaki megrángatott szemeim kinyitottam, Liam térdelt előttem. Én a földön ültem. Kissé homályosan láttam tompán hallottam a nevem.

- Lisa, jól vagy?!

- É..én, persze. * legyintettem, majd megpróbáltam fel állni *

- Elájultál, maradj itt! Hozok vizet!

Felhúztam a térdeim és nagyot nyeltem. Olyan élethű volt, nem álmodhattam ezt.. Éreztem Harry csókját. Mikor Liam visszatért a kezében egy pohár vízzel megköszöntem majd belekortyoltam párat. Felálltam, mikor Liam elkapta a csuklóm kérdően pillantottam rá.


- Ne kísérjelek haza?


- Nem kell, köszi!


Mentem az étterem kijárata felé gyors léptekkel. Mikor kimentem a főútra egy követ rugdostam és az álmom járt a fejemben. Ez biztos egy jel volt, alsó ajkamba haraptam és a mellettem lévő fákat néztem. Felkapaszkodtam a kerítés tetejére és felhúztam magam, mikor sikerült átmásznom halkan lépkedtem az elszáradt fa levelek között. A sziklát kerestem amit az álmomban láttam, mikor megtaláltam ledobtam a táskám a földre. Bemásztam a lyukba, undorodva ráztam le a kezeim mikor pár bogár rá mászott. Mikor beértem a barlang gyomrába körbe néztem, a telefonommal kellett világítanom. Nem volt ott senki, még a tűz se.. Életemben nem jártam még ezen a helyen, valami oka volt, hogy elájultam és ezt láttam. 


***

- Jó napot! 

Mondtam halkan a könyvtáros nőnek, hogy ne zavarjam meg a csendet. Bólintott. A könyves polcok felé mentem. A , természet könyvek ' sorban kerestem pár könyvet, az asztalra tettem őket majd lapozgatni kezdtem őket. Mikor megláttam a barlangot egy képen az alatta lévő sorokat kezdtem olvasni:


,, A barlang lassan 3000 éves, egy felfedező ember talált rá. Dinamittal robbantották ki, és egy gyémántkövet találtak a romok között. A felfedező Frederik Bauman, német származású fiatal ember volt. Több dolgot is felfedezett de a barlang és az ékkő miatt lett igazán híres. A babonák azt terjesztik, hogy a gyémántkő minden teliholdkor varázslatos és megmagyarázhatatlan dolgokat tesz. A leghíresebb Sissi hercegnő babonája, mivel jelenleg Sissi kastélyában van kiállítva. Sissi azt írta le naplójában, hogy egyik éjszaka mikor telihold volt felébredt, zajt hallott a kastély előterében ahol ki volt állítva a gyémántkő. Látta, hogy világít kissé majd hirtelen egy erdőben találta magát. Pont ezelőtt a barlang előtt. Bement és rá talált a szerelemre. A lapokat tovább nem lehetett olvasni mert elmosódtak, sok ember nem hisz a babonákban így a barlang nem lett emlékmű. "


***


Végig sétáltam a nagy virágos kertben, Sissi hercegnő valóban kedvelte a virágokat. Bementem a nagy kapun és körbe néztem, mikor megláttam a gyémántkövet oda mentem az üveg kirakathoz. Mikor hallottam a nevem körbe néztem, hogy kiszólhatott. Láttam Harry-t magam felé közeledni, meghátráltam majd a női mosdó felé siettem. Hátra pillantottam pont mögöttem volt és kezét a derekamra tette.


- Mit keresel itt, Harry?


- Te mit keresel itt?


- Követsz engem?!


- Beszélhetnénk? Mondjuk egy kávé mellett a kertben?


Ahogy gödröcskéi elő bújtak nem igazán tudtam nemet mondani, ezért bólintottam. Mentem Harry mellett egy kisebb büfé felé ami az ajándék bolt mellett volt. Még ő kért két kávét addig én leültem egy asztalhoz ahol két szék volt. Háttal volt nekem így volt időm alaposan végig mérni őt, fehér converse, fekete feszülős nadrág, és a jó öreg piros, kockás ing amit úgy szerettem hordani. Mikor rám nézett hirtelen elkaptam a fejem, csak egy pillanatra nézett rám. A szemem sarkából láttam, hogy valamit oda súg a férfinak aki a büfés kocsi másik oldalán állt majd mindketten rám néznek. Harry visszatért a kezében egy kávéval.

- És nekem nem hoztál? Vagy vegyek magamnak? -néztem rá felvont szemöldökkel.

- Ne egyél meg, Lisa.- nevetett. -Neked forró csokit kértem mert tudom, hogy szereted.


- Oh, rendben. Szóval mit keresel te itt?


- Hát.. Az úgy volt, hogy..-dörzsölte a tarkóját.


- Köszönöm! -néztem a pasasra aki kihozta a forró csokimat majd elment.-nos? * néztem ismét Harry-re.


- Ott voltam a könyvtárban mikor te is és miután elmentél megnéztem milyen könyvet néztél, ismerlek már annyira hogy tudtam, hogy ide jössz. 


- Igen, és te minek jöttél ide?


- Mert én is ott voltam valahogy abban a barlangban, és Lisa.. Csókolóztunk ott!


Ajkaim kissé elnyíltak, félre is nyeltem. 


- Ezt meg honnan szedted, Harry?


- Lisa, nem beszélek hülyeséget.. Ha megkerested azt a barlangot biztos hogy te is ott voltál!


- Minek kerestél most meg? Elküldtél.


- Ezt beszéljük meg máshol, túl sok ember van itt. - állt fel és kezét nyújtotta.


- Ha kiabálni mersz velem felhívom a rendőrséget.


Harry nevetett majd a kocsija felé ment, mentem mellette. Nem viccelek. Mikor kinyitotta az ajtót beültem, néztem ahogy a kocsi előtt átmegy a vezető ülés felé. Beszállt.


***


- Itt megbeszélhetjük, nincs itt senki. -néztem rá mikor leállította a motort.


- Emlékszel még Niall-re?


Fájdalmasan bólintottam egyet, a legjobb barátomból lett az ellenségem.


- Meg Zayn.


- Igen, emlékszem rá is. -ajkaim közül apró sóhajok jöttek ki.


- Egy csapatban dolgozunk, ahogy még van két tag. Az egyik kideríti, hogy hol lakik az adott lány, és megtud pár dolgot róla. Louis. A másik pedig mikor már a lányt elküldtük, szemmel tartja őt. Liam.


Szemeim tágra nyíltak elég nehéz volt feldolgoznom az információt. Liam is a bandájukban tartozik..


- Sosem beszéltél még a munkádról.- mondtam halkan.


- Mert meg kellett, hogy védjelek, és ez nem megy úgy ha tudod mi folyik körülötted.


- Szóval te megrémiszted a lányt, Niall úgy tesz mintha tőled védené meg aztán Niall felszedi a lányt, aztán megcsalja. Aztán jössz megint te megvigasztalni, Zayn felbukkan egy buliban, meg akar erőszakolni aztán elenged. Másnap megint jössz te.. Elcsábítasz, minden jó hónapokig aztán te is le rázol.. -könnyeim gyűltek.


- Hát kb. így van, de most van az első alkalom, hogy bele szeretek abba a lányba akivel ezt kell tennem.


Mikor megfogta a kezem elhúzódtam tőle.


- Szóval ti csak itt szórakoztatok velem végig.. -kezem felemeltem és felpofoztam, könnyeim lefolytak az arcomon.


- Nem egészen megvédtünk a veszélytől. - fogta meg mindkét csuklóm és a falnak kényszerített.


- Milyen veszélytől?!


- Az isten szerelmére, Lisa. Megakarnak téged ölni! 


Éreztem ahogy forró levegő amit fújtat égeti az arcom. Perzselő smaragd zöld szemeivel az én égszín kék szemeimbe bambult. Erőtlenül döntöttem a mellkasának a fejem, belezavarodtam mindenbe.


( komizzatok ha tetszett:) )

8 megjegyzés:

  1. Imadooom imadom es imadom^^nagyon szupi lett:3gyorsan hozd a kovit<3es megsem kinzol estig:DD

    VálaszTörlés
  2. háááááááááááát nem ! :D

    VálaszTörlés
  3. Hozd a következőt. *-* imádom, szuper lett. :3333

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett. :) siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Most olvastam pár részt a blogodból, és gondoltam írok egy rövid kis véleményt.
    Nagyon tetszik az alap történet, jól kitaláltad, nem az a tipikus "Harry kiszúrt egy koncerten, aztán másnap megkeresett és összejöttünk" tucat gyártmány. Azonban kicsit gyorsan történik minden, nem probléma, ha kicsit lényegtelenebb részeket is leírsz, azok összekötik a többi nagyobb történést. Néha még aranyosak vagy viccesek is lehetnek :)
    Ami egy kicsit szúrja a szemem, az ez:
    - Szóval ti csak itt szórakoztatok velem végig.. * kezem felemeltem és felpofoztam, könnyeim lefolytak az arcomon *
    A csillagok helyett inkább használj kötőjelet, mert ez így elég furcsán néz ki.
    Az utolsó, amit még meg szeretnék jegyezni: A betűtípus. Egy kicsit egyszerűbbet választhatnál, kisebb méretben, az kellemesebb a szemnek.
    De így is csak a külalakba tudtam belekötni, a történet tetszik :) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  6. Szia, köszönöm, hogy írtál!
    Megfogadom pár tanácsod :) Azért írok csillagot mert az meg különbözteti a cselekményt a beszélgetéstől.:) Azért hagyom a csillagot mert nagyon sok részt már így írtam és nagyon sokat kéne kijavítanom ahhoz, hogy jól nézzen ki.:S :) de köszönöm a véleményed!

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok, valaki olvassa még a blogot? :D mert folytatva lesz ha akarjátok :)

    VálaszTörlés